Tržby
Příspěvky
Víkend 7. 12. – 10. 12.,ČR
14. 12. 2006
Akce Filmania, při které se všechna multikina a značná část běžných kin snažila nalákat diváky na jednout cenu 50 korun skončila velkým úspěchem. Ve špičce o víkendu sahala například v Praze ve Slovanském domě fronta na lístky až na chodníky a sály byly na většinu představení dokonce vyprodané. Celkově přišlo více než dvojnásobný počet diváků než je obvyklé, tedy přes 200 tisíc, tržby potom vzhledem k nižšímu vstupnému poklesly o 7 %.
Víkend 8. 12. – 10. 12., USA
11. 12. 2006
Ani vejce vejci snad nemůže být podobnější při pohledu na celkové výsledky amerických box-office v posledních dvou víkendech. Slabých $ 80 mil. z minula mělo být o hodně překonáno díky novinkám jako Apocalypto nebo dobře obsazené komedie The Holiday, nakonec se tržby zvedly o pouhých 7 %.
Víkend 30. 11. – 3. 12.,ČR
5. 12. 2006
Značný úbytek návštěvnosti o tomto víkendu se dá přisuzovat jednak očekávané akci multikin i některých drobných kin, kdy budou lístky na všechny filmy maximálně za 50 korun, a pak také minimu novinek. Jediná, která se výrazně prosadila, byla, podle očekávání, animovaná komedie Spláchnutej. S patnácti tisíci zářezy ztratila tři tisíce na Borata a pět tisíc diváků na Casino Royale. Bondovi se daří u nás i ve světě, za první tři týdny si v českých kinech připsal asi 140 tis. filmových nadšenců.
Víkend 1. – 3. 12. 2006, USA
4. 12. 2006
Již tradičně znamená první prosincový víkend pro americká kina znatelný propad v tržbách, tentokrát o více než 40 % oproti minulému víkendu. Tradiční propad vyplývá jednak z malého množstvé novinek, které se ani nebyly schopny prosadit v tvrdé konkurenci a také ze ztráty tradičně vedoucích snímků posledních víkendů- Happy Feet a Casina Royale. V pátek jako vždy vládne Bond, aby trůn na sobotu a neděli uvolnil tučnákům.
Víkend 23. 11. – 26. 11., ČR
28. 11. 2006
Víkend 24. 11. – 26. 11., USA
27. 11. 2006
Při pohledu na tabulku víkendových tržeb v amerických kinech to vypadá, jakoby přestalo platit pravidlo o určující síle prvního víkendu. Jak v případě Happy Feet tak i u Casina Royale došlo k zcela nepatrnému poklesu zisku. Tučnáci vydělali $ 38 mil., Bond o sedm méně. Oba dva snímky patrně čekají světlé zítřky nejen v USA, kde by se animák od Warner Bros mohl dostat přes hranici $ 200 mil. a agent MI6 na $ 170 mil, ale i v zahraničí (včetně ČR). Casino Royale už má na kontě $ 130 mil. z ciziny (většinu pochopitelně z Anglie) a to ho čeká premiéra na tak velkých trzích jakými jsou Německo, Francie nebo Itálie.
Tržby 16. 11. – 19. 11., ČR
21. 11. 2006
Nekompromisní útok Casina Royale na přední příčku v českém žebříčku návštěvnosti byl nejvýraznější událostí tohoto víkendu. Svoji pozici neuhájili ani Kotek s Mádlem v Roce podvraťáků a museli se sklonit před 50 tisíci diváky Jamese Bonda. Stejně jako třetí Asterix a Obelix, tak i u nich nicméně došlo k růstu tržeb oproti minulému víkendu. Česká komedie na kontě už více než sto tisíc diváků.
Víkend 17. 11. – 19. 11., USA
20. 11. 2006
Ještě v pátek to vypadalo, že Casino Royale nebude mít žádný problém porazit tučnáky z Happy Feet a připsat si očekávané víkendové prvenství. Filmy pro děti, ale získávají body tradičně v sobotu a neděli a jelikož v obouch těchto dnech Happy Feet nad novým Bondem triumfoval, tak se ujmul i první příčky. Ani kritikou tolik chválený Daniel Craig nemusí smutnit. Jeho $ 40 mil. je slibným začátkem, jenž sice nesebralo předchozí Bondovce Dnes neumírej nejúspěšnější první víkend v rámci série ($ 45 mil.), velký humbuk ale může znamenat nálákání i ne zrovna tradičních agentových fanoušků do kin a cesta k dobrým $ 170 mil. je volná.
Víkend 9. 11. – 12. 11., ČR
15. 11. 2006
Rock podvraťáků už druhým týdnem dominuje návštěvnosti českých kinosálů, tentokrát si připsal na konto 25 tis. návštěvníků. Nejvíše postavenou novinkou je přelomové sci-fi Potomci lidí s tržbami o polovinu nižšími (recenzi si už můžete přečíst na těchto stránkách).
Víkend 10. – 12. 11., USA
13. 11. 2006
Boratovi se podařilo obhájit dominanci v americkém žebříčku a dokonce i navýšit celkový zisk o desetinu. Jistě za to může nasazaní do trojnásobného počtu kin oproti minulému víkendu. Navíc se zdá, že bude úspěšný nejen v amerických kinech, protože třeba ve Velké Británii vydělal za první víkend úctyhodných $ 13 mil., na kontě má potom už celosvětově přes $ 100 mil.